pomoc

1 zpráva Volby
alesh70 alesh70

pomoc

Halo,potřeboval bych poradit ohledně mojí nové partnerky,která je submisivní v sexu a já o této oblasti vím jen okrajově,co přesně to znamená.Nerad bych ji ztratil,i ona mě má ráda,na druhou stranu se nechala slyšet,že i když je normální sex skvělý,potřebuje cítit dominanci z mojí strany.Když o tom mluvíme nikdy mi neřekne nic o svých fantaziich.Rád bych se tedy zeptal na nějaké scénáře a praktiky,co by mohlo fungovat.Díky A.