otrok subka na trojkui

petr petr

otrok subka na trojkui

hledam SUBKU NEBO SUBA K PANI NA LEKCI VE TRECH DEKUJU
windel windel

Re: otrok subka na trojkui

ahoj, stále hledáš suba(otroka) na společnou lekci u madam? jestli je nabídka stále platná tak  prosím napiš na windell@seznam.cz. Jsem 43 letý, sportovní postavy.
Toman Toman

Re: otrok subka na trojkui

Odpověď na tento příspěvek od petr
Ahoj,
pokud pořád hledáš, rád bych se přidal.
Já 27, 178cm , 73kg
Mám rád footfetish, anál ,  podvázání , mučení bradavek, výprask ....

Pokud máš zájem zanech tu na sebe mail a já se ozvu ať se můžeme domluvi.

díky
služka radunka služka radunka

Re: otrok subka na trojkui

Odpověď na tento příspěvek od petr
ahojky tak koukám že vás to láká lekce ve třech to bych se ráda přidala Radka
služka radunka služka radunka

Re: otrok subka na trojkui

ahojky tak v úterý bych měla navštívit svoji Madam přidá se někdo ke mně budu rada
služka radunka služka radunka

Re: otrok subka na trojkui

Lekce s Madam a Radunkou a sub
Madam by měla pěkně Radunku u kříže v kozačkách pěkně by dovedla suba a řekla by jen pěkně budeš lízat a líbat botky Radunce a to pořádně řekla Madam a pak si vzala i bič do ruky Madam a hladila by ji po botičkách a suba po zadečku Madam by pak nadzvedla svojí čubce sukni a koukla zda má vše na svém místě došla pro klíčky a odemkla klícku. Madam by koukla a řekla by jen tak copak subíku budeš tědka pěkně kouřit moji čubinu. Madam by se jen dívala. Madam by pak odpoutala svoji čubi a řekla jí ohni se přes lavici čubce a pěkně by nasměrovala i suba tedka pěkně čubka moje bude kouřit i umělaka a pak také toho žíveho a Madam by se dívala jak to jde její čubce a pak by ji také Madam trochu projela dirku .Madam by pak pěkně řekla na místo čubko a dala by subovy malinky výprask. Pak by Madam připoutala suba k židli a hrála by si s bradavkama Madam. Madam by řekla čubce jen tedka budeš pěkně kouřit a také by to učinila a pak by se nechala Radunka pěkně postříkat své bodý a madam by koukla a nechala by suba to pěkně slízat.
Komu se to líbí
služka radunka služka radunka

Re: otrok subka na trojkui

Tak to se asi nedočká na společnou lekci u Madam Sáry nebo se bojíte napsat  veronikadom@seznam.cz budu se těšit kdo napíše Radunka
fcb fcb

Re: otrok subka na trojkui

V utery to nevyslo?
služka radunka služka radunka

Re: otrok subka na trojkui

ahojky pak napiš
jay00 jay00

Re: otrok subka na trojkui

Odpověď na tento příspěvek od petr
ahoj rad se pridam do trojky...jay00@seznam.cz
Rob Rob

Re: otrok subka na trojkui

Odpověď na tento příspěvek od služka radunka
mohl bych se prosim poslusne pridat?42/80kg,sikovny,ale zatím necviceny
Rob Rob

Re: otrok subka na trojkui

Odpověď na tento příspěvek od služka radunka
burrob@seznam.cz
petr petr

Re: otrok subka na trojkui

Odpověď na tento příspěvek od služka radunka
rad se pridam
Otrok Otrok

Re: otrok subka na trojkui

Odpověď na tento příspěvek od služka radunka
Mam zajem Radunko spolu u madam. Napis kontakt
služka radunka služka radunka

Re: otrok subka na trojkui

Ahojky tak se podívej tu pořádně a kontakt tu na sebe mám už napsaný Radunka
sudim sudim

Re: otrok subka na trojkui

Odpověď na tento příspěvek od služka radunka
Ahoj, mě se to líbí. takže jestli máš zájem moc rád s tebou pujdu na společnou lekci u madam...jsem sub 39 let sportovní postavy
služka radunka služka radunka

Re: otrok subka na trojkui

Ahojky ja bych nebyla proti tomu jen se domluvit
subbisex subbisex

Re: otrok subka na trojkui

Odpověď na tento příspěvek od petr
Ahojte,