:o)

NatalieTV NatalieTV

:o)

Děkuji Sáro.

Myslím na vás. Teď už vím, že díky vám ještě mnohé objevím a moc se na to těším. Vlastně to ani nejde na vás nemyslet. Pod levým prsem mám ještě stále malou krásně bolavou připomínku, a tak si vzpomenu pokaždé, když se jí jen trochu dotknu.  Natálie :o)
Madam-Sara Madam-Sara

Re: :o)

Zdravím tě Natálko ano nepovídej až tak, tak to mne moc těší a už se na tebe těším....
Madam-sara
služka radunka služka radunka

Re: :o)

Odpověď na tento příspěvek od NatalieTV
ahojky Natálko a nechtěla by jsi třeba zkusit lekci ve třech
NatalieTV NatalieTV

Re: :o)

Nezastírám, že mne to moc láká. Zvlášť s někým, jako jsi ty :o)
služka radunka služka radunka

Re: :o)

Ahojky tak to bych byla moc ráda jen se spolu domluvit Natalie
NatalieTV NatalieTV

Re: :o)

Nejlépe mailem: natalie.leather@centrum.cz Ráda bych znala tvé představy... N.