Zkušenost se službou u madam Sáry

1 zpráva Volby
rumar rumar

Zkušenost se službou u madam Sáry

Madam Sára, je pokladem, démantem mezi dominami. Kdybych napsal, že je profesionálkou, tak bych ji velice urazil a něco takového si nezaslouží a ani já to nehodlám učinit. Samozřejmě její služby nejsou zadarmo, ale ve srovnání s tzv. dominami je laciná a za její kvalitní služby submisivním jedincům by si určitě zasloužila vyšší odměnu. Je hned poznat, že madam Sára to nedělá pro peníze, ale pro potěšení. A to je ta její nejcennější devíza. Prošel jsem moc studií, ale něco tak úžasného jsem nikde neprožil. Možná jsem měl smůlu, ale moje dosavadní zkušenosti, než jsem poznal madam Sáru, byly: „Sem dej peníze, něco s tebou udělám, aby se neřeklo a vypadni“! Mockrát ani nedodržely čas, na který byly sjednány. To byly moje zkušenosti do dnešního dne, kdy jsem měl tu čest sloužit svým tělem pro potěchu své paní – madam Sáře. Madam Sáru mohu vřele doporučit jak začátečníkům, tak i pokročilým submisivům. Má neuvěřitelný cit pro atmosféru, udržuje správné napětí a přesně ví, co má dělat a co může dělat, aby se pobavila a své oběti neublížila. Nikdy nepřekročila předem dohodnuté meze. To je její další devíza a navíc budete moci posloužit skutečně krásné a půvabné ženě. Ale pro nás otroky je nejcennější, že vše dělá ze záliby, pro potěšení svoje a nakonec i pro otroka. Jen lituji, že nemám tolik času a nebydlím poblíž Pardubic, protože v takovém případě bych ji složil k jejím nohám své tělo každý týden, ne-li každý den. V pětihvězdičkovém hodnocení má madam Sára všech pět hvězdiček, navíc podtržených. Mohu submisivním mužům vřele doporučit, nebát se a oslovit madam Sáru.