Vaše povídky, zajímavé příspěvky

Administrator Administrator

Vaše povídky, zajímavé příspěvky

Podělte se s ostatními o váš příběh, nebo o cokoliv co si myslíte, že by ostatní mohlo také zajímat.
Q Q

Lekce u Madam 1

Moje první lekce u Madam...
Když jsem k ní přijel, ze všeho nejdřív sme si povídali. První otázka, co od návštěvy u ní očekávám: Splnění snů a tužeb, se jí ještě povedla. Druhá: Co chci zažít: Všechno! už moc konstruktivní nebyla...
Pak se ptala na jednotlivé praktiky a já odpovídal:
Tvrdší SM: ano
Spanking: ano
Nástroje:
důtky: ano
bičík: ano
rákoska: nevím, ale zkusím
nejradši používám ruce: ano
mučení bradavek: ano
týrání ptáka a koulí: ano
kopání do koulí: NE!
anální praktiky: ano, co bych ale nechtěl: to co bylo v zadku, pak do pusy. Ona: to se u mě nikdy nestane!
Odpírání orgasmu: ano
nucený orgasmus: ano
jehly: teď řeknu ne, trošku se jich bojím, ale dokážu si představit, že až budu na kříži a vy mi je ukážete, tak kývnu. Úsměv... Dobře, dneska ne, zatím tě neznám, ale později...

Tak svlékat! Ke kříži.
Připoutala mi ruce, skřipce na bradavky, na ně závaží...
Začala mi honit ptáka a mačkat koule. Rukou mě plácal po zadku z boku a střídala to se svými nehty. Pak vzala bičík. Bila mě přes boky, stehna a pak i přes ptáka a koule... Střídala s honěním a mačkáním... Pak vzala důtky... Zadek, třísla, stehna, pták, koule... pak mi důtkama sundávala skřipce z bradavek. Zadek, stehna, třísla, koule, pták... Bičík, důtky, ruce...
Odpoutala mě. Kleknout na 4!
Sedla si mi na záda a začala se rukama věnovat mému zadku...
Pak přidala důtky a bičík. Střídala to.
Vstaň! Ke kříži!
Honění, mačkání, důtky, bičík, ruce... Honění, mačkání, důtky, bičík, ruce... Honění, mačkání, důtky, bičík, ruce... Honění, mačkání, důtky, bičík, ruce... Vzala umělák. Kuř! Kouřil jsem. Máš rád hluboký orál? Dělal jsem ho. Měl jsem ho mezi mandlema...
Ohni se přes lavici!
Výprask zadku: ruce, důtky, bičík, rákoska. Anál... Vjela do mě prstama. Jaké máš zkušenosti?! Jen s kolíkem, co si zavádím. Byls už někdy za vnitřním svěračem? Asi ne, Madam. Fisting? Zatím ne, ale moc bych chtěl. Tak uvidíme. Hmmm, to vypadá dobře... Myslím, že by to šlo... Ale necháme na jindy...
Pokračování výprasku. Záda a zadek. důtky, bičík, rákoska, ruce... Ten zadek si musím vyfotit!!! Ty fotky si dám na webovky!!! Souhlasím Madam. Nevadí ti to? Ne Madam, jsem exhibicionista, takže focení mi nevadí. A video? Taky ne Madam. Uvidíme...
Důtky, záda, bičík, rákoska, zadek, ruce.
Ke kříži... Honění, mačkání, kousání bradavek, kouření dilda... Hoň si! Stoupla si předemě a hladila se...
Máš rád chuť svého semene? Ano. Úplně jí vyjely oči :D
Honění, mačkání, ruce, bradavky...
Klekni a hoň si!
Postříkej mi nožku!
Honila si kundičku...
Že ji mám pak očistit ani nemusela říkat... Málem sem jí tu nohu sežral :D
Hodinu a půl to trvalo... Lilo ze mně jako z vola!!! Prsa a břicho sem měl poslintané z roubíku (miluju fotky, kde si slečny slintají na kozičky a moc sem to chtěl Wink ).

Skvěle jsme s e oba bavili... Mě to všechno strašně vzrušovalo, ji hrozně bavilo a asi i vzrušovalo...
A bude to znít divně, možná by to ortodoxní vyznavači s/m odsoudili, ale strašně moc sme se smáli...

Výprask se jí asi fakt povedl, měl jsem fialový zadek, snad vidělas fotku... Wink Pomalu to mizí, na zádech už nic není, ještě trošku zadek a stehna... Manželka chce jít o víkendu na bazén... :D :D :D Ona nic neuvidí, ale v šatně a sprchách... Wink

Tak to byla moje první lekce...

Q Q

Lekce u Madam 2

Odpověď na tento příspěvek od Administrator
Od mé první lekce u Madam Sáry uplynulo něco přes měsíc.
Druhá lekce začala podobně jako první: Chvilku jsme si povídali o tom co je nového, Madam se mi pochlubila svými plány ohledně vybavení salonu…
Pak už mě nechala svléknout, nasadit kuklu, celou lekci natáčela,  a postavit ke kříži. Připoutala ruce, podvázala ptáka a koule a nasadila moje oblíbené svorky na bradavky. A následovalo honění, tahání za svorky, mačkání koulí, prokládané mrskáním hrudníku, břicha, stehen, ptáka střídavě bičíkem a důtkama. Občas se snažila konečkama důtek zasáhnout jen bradavku a občas se jí to moc pěkně podařilo… Asi třikrát jsem Madam musel požádat, aby přestala s honěním, nestříkal jsem sice jen týden, ale byl jsem hodně nadržený… Po posledním přerušení, i když přestala, jsem to nevydržel a udělal jsem se…
Madam mě odpoutala, nařídila otočit čelem ke kříži a pokračovala rákoskou, důtkama a svým asi nejoblíbenějším nástrojem-rukou na mém zadku a zádech.
Pak následovala lavice… Nejdřív opřít a výprask… Důtky, rákoska, ruka… Madam byla smutná, že se mi prdel nebarví tak, jako minule… Lehnout na lavici na břicho, dutky rákoska, ruka… Vosk… Konečně jsem ho zkusil, nejdřív na zadek, je to jako bodnutí , pak na paty, to jsem necítil vůbec, ale když to steklo na chodidlo… Pak otočit a vosk na bradavky, břicho, ptáka, koule… A můžu říct: Miluju vosk…
Pak opřít o lavici a anální hrátky… Prstění a pak strap-on… Další poprvé… I ten miluju… Teď to ještě povýšit a nemít v sobě jen připínák, ale opravdového ptáka…
Pak zpátky ke kříži a honění před Madam… Nakonec jsem se vystříkal madam do dlaně a ona mi to dala spolykat…
Q Q

Lekce u Madam 3

Odpověď na tento příspěvek od Administrator
Je to už pár týdnů, co jsem byl u Madam Sáry na lekci, třetí…
První překvapení mě čekalo, hned když Madam otevřela dveře, latexová minisukně, korzet… Doslova jsem vyvalil oči, což ji rozesmálo. Další překvapení bylo při pozdravu, kromě obvyklého podání ruky i polibek na tvář…
Sedli jsme si a chvilku povídali co je nového, až jsme se na věci hodně soukromé.
Pak se Madam zeptala, co bych dneska chtěl. Výprask, anál a zbytek nechám na Vás, na co budete mít chuť.
Svléknout a ke kříži!
Madam mě připoutala zády ke kříži a začala si hrát… Dostala nápad: Podvázání koulí? Proč ne! Lehčí nebo tvrdší? Nevím, zkuste co vydržím. Podvázala mi je každou zvlášť, to je jediné co vím. Bohužel jsem je neviděl a vlastně ani nevím, jaká „úroveň“ to byla…   Pak začala s výpraskem, nejdřív takhle zepředu přes boky, rozkrok, břicho, prsa. Občas si pohrála s bradavkama, tentokrát hlavně zoubkama… To miluju!!! A podle toho, jak se u toho usmívala, asi bylo poznat jak moc se mi to líbí… Kousala hodně a nááádherně… Skousla a táhla… Pak mě odvázala: Otočit! A pokračoval výprask: Záda a zadek, ruce, důtky a rákoska… Zatínal jsem ruce do řetězu… Občas mi zajela rukou mezi půlky.
Otočit!
A zase bradavky!!! Zoubky!!! Pak další nápad: Zkoušeli jsme už elektro? Ne a rád zkusím!
Nachystal nádobíčko, připnula mi elektrody a zapnula zdroj. Jak to popsat? Ještě jsem sice jehly v bradavkách neměl, ale myslím, že by se dalo říct: Jako když se mi do bradavek střídavě zabodávají jehličky v pravidelném rytmu… Vydržel jsem to pár vteřin a poprosil Madam, aby to vypla… Bylo to hrozné… Ale doufám, že třeba už příště mi Madam dá možnost zkusit to znovu!!! V koutku duše jsem doufal, že vyzkouším i elektro anální kolík, ale na ten nějak nedošlo… Snad tak příště…
Pak mi Madam rozvázala koule… Opřít o lavici!
Madam si začala hrát s mým análem… Nejdřív prst, prsty, umělák… Pak vzala připínák a dala mi ho před obličej: Kuř! Kouřil jsem… snažil jsem se co nejhloubějc, ale zatím mi to moc nejde… Pak si ho připla a šla za mě: Ucítil jsem její ruce na bocích a špičku na díře… Napíchla mě! A začala mě šukat… Miluju to!!! Za nějakou dobu přestala, sedla si na podlahu: Klekni zadkem ke mně, nacouvej a napíchni se… Tak jsem poprvé šukal na koníčka J A pak další nápad: Madam si navlékla rukavici na chodidlo: Šukej se mojí nohou!
Po chvíli mě Madam poslala zase ke kříži: Hlaď se! Hoň si! Chci se dívat! Madam, prosím, smím se udělat? Ne!!! Kousání bradavek, důtkama přes bradavky, přes brřicho…
Pak Madam ukázala na svůj zadeček: Sem!!! Dělej!!! A když pak přikázala: Slízejto!!! Byl jsem na vrcholu blaha…
Musel jsem si sednout na zem… Tak vyfluslý jsem už dlouho nebyl…
Po sprše ještě povídání… Na příště mám slíbeno natáčení, Madam bude mít nové kozačky…
Moc se těším!!!

Q Q

Lekce u Madam 4

Odpověď na tento příspěvek od Administrator
Už je to zase pár týdnů od mé poslední návštěvy u Madam Sáry a navíc se blíží lekce pátá…

Madam mě opět uvítala už v latexovém korzetu, minisukni, síťovaných punčochách a kozačkách. Jen nebyly taková jaké měly být, takže po uvítání polibkem to byla první věc na kterou jsem se zeptal…
Bohužel prodejce nedodal úplně to co slíbil a teď se k tomu nedokáže postavit čelem… Madam to povídání pěkně rozproudilo krev a já jsem se měl na co těší ;)

Svlékat!!!
Máš tu kuklu??? Byli jsme domluveni na natáčení a já si přinesl svoji novou latexovou kuklu… Konečně jsem sehnal takovou která mi sedí…
Mám Madam. Tak si ji nasaď!
Svlékl jsem se a v kleče před zrcadlem (je nízko, tak aby se otrok viděl, když je opřený u lavice) a už jsem klečet zůstal.
Ke kříži!!!
Po čtyřech jsem přilezl ke kříži a zůstal před ním klečet. Madam ke mně přišla pohladilě po ramenou a zeptala se: Chyběli ti mé doteky? Bylo to poprvé, co mě takhle pohladila, bylo úžasné cítit její horkou dlaň… Skoro jsem nemohl mluvit: Ano Madam, chyběly mě, moooc…
Postavse!!!!
Madam mě připoutala, pohonila mi ho, aby stvrdl, podvázala mi koule a ptáka, na koule dala na padáček a pověvsila litr a půl lahev vody. Pak se začala věnovat bradavkám, chvilku prstíky a drápky, pak zoubky a nakonec mi na ně dala takové těžké svorky.
A začala s výpraskem… Jestli ti ta lahev spadne, tak si mě nepřej!!!! Střídala na mě ruce a důtky, občas mě pohonila, zatahala za svorky na bradavkách… Když mi jednu stáhla, sundala i druhou a jednu mi pak nasadila žalud… Pokračovala s výpraskem. Jak jsem se mrskal, dost se houpala a i když Madam důvěřuju, bál jsem se aby ho neměl podraného, požádal jsem aby mi to sundala. Ještě párkrát švihla a sundala to. Buhužel mi i osvobodila koule, což mi bylo líto, protože se mi líbilo, jak mi je ta lahev natahuje… Madam pokračovala v honění… Pak odstoupila a viditelne hledala balanc. Když se její noha odlepila od země, vykřikl jsem NE!!!! Začala se smát: Neboj, já vím, že nechceš kopat do koulí… To už jsem se smál taky, ale v té chvíli mi fakt zatrnulo… Madam zase zaujala pozici, a chvíli mě honila svou nožkou…
Odpoutala mě… Otočit!!!
Pak mi Madam připoměla jak slastné jsou doteky důtek, rákosky a jejích dlaní na zádech, zadku a stehnech…
K židli!!!
Madam má novou poutací židli, těšil jsem, že ji okusím…
Posadila se na ni ale Madam a já jsem líbat a lízat její botičky… Kouřit podpatek… Pak jsem jí směl botičky sundat a líbat Madam její nožky…
Na lavici, lehnout!!!!
Lehnul jsem si na záda, Madam mě zavřela do klády a připoutala. Teď si důtek užívaly moje prsa, bradavky, břicho, pták a koule…
Po chvíli mi Madam přikázala dát si nohy na „podpožky“ na lavici (taky novinka) a začala si hrát s mojí dírou… Nejdřív takhle v leže, pak mě posadila, vsunula podemě svou nožku a já jsem se na ní šukal…
Madam mě odvázala…
Kleknout!!!
Díval jsem se jak si nasazuje připínáka, natahuje na něj kondom: Kuř mě!!!
Začal jsem kouřit. Hlouběji čubko!!! Snažil jsem se co nejhlouběji, ale hodně se dávím… Ale doufám, že mě bude Madam trénovat… Chci co nejhlouběji a jedou bych chtěl aby se mi někdo vystříkal přímo do krku…
Opřít o lavici!!!
Madam mě šukala…
Hekal jsem jako děvka… Miluju ten pocit, když jsem děvkou své Madam o ona tak se mnou zachází…
Po nějaké době už jsem se sotva držel na nohou a požádal Madam o pauzu…
Sedni si na zem!!! Madam stála předemnout. Hoň si!!! Lízej mi boty!!!
Lízání botiček, kouření podpatku, pak lízání nožek…
Mačkej si bradavky!!!
Drtil jsem si bradavky a Madam mě honila nožkou…
Hoň si!!!
Postříkej mi nožku!!! A víš co tě pak čeká?!?!?!?!
Ano Madam, budu smět slízat z Vaší nožky moje sperma…
Nejsladší odměna…

Až bude sestříhané video, přidám…

Už mám s Madam domluvenou další lekci… Tentokrát budeme tři: Jedna kamarádka se chce dívat… ;) Moc se těším…

Q Q

Lekce u Madam 5

Odpověď na tento příspěvek od Administrator
Tato lekce měla být vyjímečná… Měla se mi splnit jedna velká touha: Aby se někdo díval… Měla se mnou přijet, moje kamarádka Zuzka, která je zvědavá, jak taková lekce probíhá a já jsem doufal, že nezůstane jen u dívání, ale že nějáká ta rána přiletí i z její ruky…
Bohužel z toho nakonec sešlo…
Těšil jsem se ale i tak.

Přijel jsem k Madam a po přivítání jsme si jako vždy chvíli povídali. Madam taky bylo líto, že Zuzka nepřijela. Prý by zrovna mě ráda viděla se ženou…
Byla připravená kamera, takže jsem s sebou přivezl i kukly, latexovou a očima a pusou co jsem měl minule, latexovou bez očí jen s pusou a koženou, která má klapku na oči a klapkus roubíkem na pusu. Ta se Madam líbila nejvíc, takže následující dvě krásné hodivy jsem strávil v ní. Madam ji doplnila obojkem, přivezl jsem dva, řekněme normální a druhý vysoký, tvrdý… Ano měl jsem ten druhý…

Když si mě Madam ustrojila, musela mě dovést ke kříži. Připoutala mě, podvázala mi ptáka a koule, dala svorky na bradavky (dva týdny jsem na ně dával svorky, měl jsem je krásně velké, i Madam se líbily) a zažil jsem něco úplně nového. Výprask důtkama přes prsa, břicho, slabiny stehna už znám, ale tentokrát jsem neviděl. Neviděl jsem jak se Madam napřehuje, takže jsem netušil kdy rána přijde, kam dopadne a jak bude silná… Jen jsem stál a čekal. A neměl jsem tendenci uhýbat… Jen stál a čekal…
Přestal výprask, Madam mi sundala svorky a promnula bradavky…
Vyndala mi roubík. Škoda, ještě jsem moc neslintal…
Něco mi dala do ruky: „Co to je?!“
Ohmatával jsem to, otáčel v prstech: „Nějaký zvláštní umělák, Madam?“
„Umělák to není!“
„Hruška?“
„Hruška taky ne! Je to moje překvapí, pro tebe, čubko!“
Madam mě odpoutala.
Otočit!!!
Důtky na záda a zadek…
Nastav prdel!!!
Madam mi zajela prsty mezi půlky. A hned druhou rukou přímu do díry… „Těšila ses na mě čubko?!“ „Ano Madam, Vaše nadržená čubka se na Vás těšila. Moooc!!!“ „Na co ses těšila čubko?!“ „Těšila jsem se, jak mi protáhnete díru, Madam.“
Madam ze mě vyndala prsty a chvíli jsem tam stál. Rozkročený, vyšpulenou prdel, v předklonu, obličej v kukle zabořený do polstrování za křížem, rukama jsem se držel za řetězy vysící z kříže a čekal.
V té kukle je míň slyšet.
Ucitíl jsem ruce na bocích. Připínáka na díře.
„Chceš ošukat, čubko?“
„Ano Madam! Ošukejte mě jako děvku, prosím“
A byl ve mně.
Madam mi nádherně šukala prdel… Madam je v tom HODNĚ dobrá…
Střídala připínáka s rukou, občas mě pleskla přes zadek.
Vyjela ze mě.
„Pojď sem!“
Udělal jsem dva kroky za hlasem.
„Kleknout! Otevři pusu! Olizej to!“
Madam mi strčila něco spíš před pusu, než do pusy, lízal jsem to. Byla zase ta „hruška“, cítil jsem náznak stopky na tom užším konci.
„Už víš co to je?!“
Napadlo mě: Když ne hruška, tak by to mohlo být avokádo.
„Ano, ošukám Tě avokádem, čubko, to je moje překvapení!“
Madam do mě zajížděla to užší stranou. Po chvíli ho odložila a začala mě prstit. Pochvalovala si jak jsem krásně roztažený… (kromě bradavek jsem trénoval i anál, měl za sebou tři večery s kolíkem ;) ) začal jsem doufat, že by dneska mohl přijí můj vysněný fisting. Vlastně ani nevím, jestli bych to poznal, jestli by mi to Madam řekla (ví, že po něm toužím). Rozvázala mi koule.
„Zkusím něco nového, když ná to tak jde, čubko“
Ucitíl jsem něco na díře. Pomalu to do mě vjíždělo… Hloubš než obvykle. Mělo to i větší průměr, než připínák… A pomalu ven. Madam mě něčím šukala… Občas to vystřídaly prsty. Takhle hluboko ve mně ještě nic nebylo… Byl to zvláštní pocit, vzrušující, ale v gtěch nejhlubších chvílích to bylo, jako by se mi chtělo. A toho jsem se bál. Na lekci sice chodím vypláchnutý (tentokrát ne, protože v práci byla umývárka obsazená, tak to nešlo, ale vypláchnul jsem se u Madam sprchou a myslím, že asi víc než obvykle) ale nechtěl bych to tam Madam zaneřádit.
„Madam, prosím o přestávku“
„Vstaň!!!“
Sundala mi klapku z očí. Uviděl jsem její úsměv.
„K lavici! Sedneš si na ni obrokčmo (proti zrcadlu) a a tady na toho uměláka se napíchneš!“
Zajel do mě jako po másle.
„Pomalu se šukej“
Dělal jsem pohyby pánví, jako když na mě jede holka na koníčka. Připla mi svorky na bradavky (takové ty barevné plastové, co se prodávají na zavírání potravin a mají takové jemňoulinké zoubky.
Madam začala snášet věci a skládat na lavici předemě: těžké pevné svorky na bradavky, 1,5 lahev s vodou, provaz a ta takové dvě prkýnka „položené“ na sobě a na obou koncích šrouby (na fotkách už jsem v tom viděl sevřených mnoho koulí, takže sem se trošku bál).
Madam mi vyměnila svorky, a ten „drtič“ mi naštěstí nasadila na ptáka. Pak mi znovu podvázala koule, propletla to přes drtič a na konec pověsila lahev, kterou spustila přes okraj lavice. A začala si hrát s mýma bradavkama, občas zavadila, občas kopla do lahve…
Odstrojila mě.
„Hoň si ho!!!“
Tenhle povel mám rád..
Madam chodila po místnosti, úklízela propriety, občas mi poškádlila bradavky a jako by něco hledala…
„Já tu snad nemám zapalovač ani sirky!!!“
„To by mě mrzelo Madam“ pochopil jsem, že pokud Madam nenajde, neucítím dnes můj milovaný vosk…
„Fakt! Ani sirky ani zapalovač“
„Sirky mám v autě, Madam“ já bych snad byl ochotný pro ně vyběhnout, tak jak jsem (kukla a obojek), ale vzhledem k tomu kde má Madam salon, to nejde…
„Mám ho!!!“
A už Madam zapalovala svíčku…
„Opři se za sebe!“
Něco žhavého mi projelo bradavkou. Zařval jsem. Dostal jsem roubík, kuličku.
Druhá bradavka. Nádhera!!! Stehna třísla pták koule, bradavky…
Celá svíčka…
„Hoň si ho!!!“
„Postříkej mi nohu!!!“
„Slízej tu svoji mrdku!!!“

„Děkuju Madam“

„I já děkuju, moc jsem si to užila“

Těším se až Madam sestříhá video…
Těším se na příště…

Q Q

Lekce u Madam 6

Odpověď na tento příspěvek od Administrator
Tentokrát jsem měl pro Madam pár překvapení já…
Hned ve dveřích jsem jí dal růžičku… S ohledem na reakci u toho asi zůzstanu… „Tu použijeme…“, řekla Madam. Byl jsem zvědavý, co tím myslí a přemýšlel, jestli má i tahle růže trny…
Dalším dárkem byly zápalky… Madam se začala šíleně řehtat… viz Pátá lekce… I zápalky za chvilku použila…
Pak jsem vybalil novou kuklu, že ji mám Madam veděla. Latexová, na zip, latex silnější, otvory na oči a pusu, ale na obojí připínací „klapky“…
A pak jsem se pochubil, co jsem si koupil… Na trénování orálu… Hlubokého… Dildo 21 centimetrů, 4,5 v průměru, s přísavkou… Nejdřím jsem pak dildo použil já, pak i Madam…
Při povídání pak vyplynulo, že mi jen těsně unikne splnění jednoho snu… Profi focení… Madam měla na čtvrtek domluveného fotografa, na focení studia. Neměla otroka… Ale já jsem bohužel musel ve čtvrtek na službku… Jinak by mě Madam brala… Ale, říkala, že fotkys otrokem určitě chtít bude…
Nasadil jsem kuklu, obojek, Madam zapla kameru a mohli jsme začít…
Začátek byl romantický, Madam seděla na židli, já přišel s růží v ruce k ní, klekl a růži jí dal… Její ruka hned vystřelila k mojí bradavce a já byl v sedmém nebi… Dále mi růži do zubů a už jsem měl její prstíky na obou bradavkách… Nožku přehozenou přes druhou a dráždila mi jí ptáka…
Madam vstala. „Sedni si!“
Sednul jsem si na židli, kde ještě před pár okamžiky seděla Madam. Připoutala mi kotníky židli a připla obojek k opěradlu…
Svorky na bradavky, podvázat koule a pověsit lahev…
Přišel čas zápalek… Svíčka, vosk, bradavky ve svorkách, břicho, stehna, pták, koule…
Důtky!!!
Stehna, břicho, prsa… Nááádhera…
A pak mi Madam sundala svorky z bradavek… Důtkama…
A pak přišel na řadu ten krasavec…
Madam mě odpoutala ze židle, přikázala před ni kleknout.
Postavila ho předemě. Kuř!!!
Na to jsem se těšil, protože jsem na něm trénoval a myslím, že po týdnu ho polknout skoro celý, není špatné… A nádherně jsem slintal. Když jsem ho vytáhl z krku, táhla se z nej slina mě do pusy a nešla utrhnout…
Pak mi Madam splnila jednu z mých tužeb. Výprask řemenem. Nechala mě hádat, co to, myslel jsem, že je to něco pevného, plácačka, ale byl to řemen. Po pár ranách Madam vyměnila ten původní za jemnější, bála se, že budu mít zmasakrovanou prdel, ale asi měla zůstat u toho původního… Na zadku nic nezůstalo…
Střídavě kouření a výprask…
Mám od Madam domácí úkol, trénovat kouření, abych příště polkl celý…
Den po lekci, když jsem chtěl trénovat, moc to nešlo, jak mě bolel krk… Uvnitř…
„Máš ho jen na kouření, nebo i jinam?“, zeptala se Madam?
„Zatím jsem ho měl jen v krku, ale budu rád, když ho poznám i jinak, Madam“
No já bych to stejně dlouho nevydržel a saám se jím ošukal…
„Opřít o lavici!“
Madam si ho připla, nabrala mast na prsty a začala mě projíždět.
A užjsem cítil špičku na díře…
A už byl ve mně, krasavec…
Madam mě drží za boky, příráží, hekám jako čubka…
Jsem čubka Mé Madam…
„Ke kříži!“
Madam mě poutá.
A už má moji bradavku mezi zoubkama…
Pak v prstíkách…
Miluju to…
Důtky…
„Sednou sem!“
„Lízej mi nožky!“
„Hoň si ho!“
„Stříkej!“
„Na nohy!“
„Olízej to po sobě!“

Děkuju Madam…

„I já děkuju, moc jsem si to užila…“
Asi není pro otroka větší pochvala z úst jeho Madam…

Q Q

Re: Vaše povídky, zajímavé příspěvky

Odpověď na tento příspěvek od Administrator
SMS
Povídka je "přepisem" našich SMS s mojí kamarádkou.

JÁ: Lásko, chceš vědět na co jsem myslel včera večer, když jsem si hrál?
ONA: To mě zajímá...
JÁ: A budeš hádat, nebo Ti mám vyprávět? Nápověda je, že se to týkalo toho co jsem říkal, že bych chtěl a Tobě by se to líbilo...
ONA: Toho, že si Tě budu moct vzít kdykoli a kdekoli?
JÁ: Toho, co bylo před tím, že bych nejradši chodil doma pořád nahý...
ONA: Tak už povídej...
JÁ: Cestou z práce mi od Tebe přišla smska: Dnes budeme sami doma. Pochopil jsem, máš ráda, když jsem nahý, když jsme sami doma. Po příchodu domů jsem se nahoře svlékl a trošku si pohonil, abych až před Tebe předstoupím byl krásně vzrušený, jak mě máš nejradši. Vejdu do kuchyně a tam kromě Tebe sedí u stolu i Tvoje kamarádka, prohlíží si mě a spokojeně se usmívá. Přicházíš ke mně, líbáš mě, pomalinku honíš, díváš se mi do očí a říkáš: "Povídali jsme si tady s kamarádkou o nás a když jsem jí říkala, jak máš krásně citlivé bradavky, nechtěla mi věřit... Ukážeme jí to?" Jen kývnu hlavou. Odvedeš mě před ni a postavíš tak
************** Tady skončila první SMSka *************
ONA: Úžasné, jsem úplně mokrá!!!! :-*
JÁ: aby na mě dobře viděla. Ty si stoupneš za mě, řekneš: "Ruce za hlavu!!!" a začneš si hrát s mýma bradavkama. Kroutíš, štípeš, taháš, škrábeš, brnkáš. Já jen vzdychám, celý se chvěju, vidíš jak se mi podlamují kolena. "Jdeme do ložnice", zavelíš. Sedneš si na postel, opřeš se o čelo a roztáhneš nohy. Já si napůl sednu mezi ně, opřeš si mě o sebe, hlavu mám mezi Tvými ňadry, kamarádka sedí u mých nohou. Pokračuješ. Kroutíš, štípeš, taháš, škrábeš, brnkáš. Jen vzdychám, svíjím se rozkoší, nastavuju se Tvým prstíkům a drápkům. Šílím. Stříkám si na bříško... Kamarádka doslova valí oči. Stíráš prsty moji šťávu a dáváš mi ji slízat. Ona: "Závidím mu jak je má citlivé..." Ty: "A umí se udělat i jinak..."
Otáčím se k Tobě, líbám Tě a zašeptám: "Miluju Tě Má Paní..."

služka radunka služka radunka

Re: Vaše povídky, zajímavé příspěvky

Ahojky docela zajímavé
Q Q

Re: Vaše povídky, zajímavé příspěvky

Děkuju :)

Která se líbila?
Q Q

Re: Vaše povídky, zajímavé příspěvky

Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Administrator
Sedmá lekce u Madam Sáry

Tentokrát mě Madam přivítala už ve dveřích celá v černém...
Černé kozačky, černé silonky a latexové body. Byla krááásná a já jsem z ní byl úplně na větvi. A když mě pak požádala, abych jí vzadu zapnul zip... Tolik jsem si přál, smět její tělo, dnes kásně lesklé, pohladit...
Celé úvodní povídání jsem na ni zírlal, a mockrát jí řekl, jak moc jí to dneska sluší...
Tato lekce měla být splněním mé touhy, protože se mnou měla přijet kamarádka Zuzka, ale bohužel to bylo v týdnu po Valentýnu a manžel ji chtěl mít pro sebe... Bylo to ale naplánováno, tak že jsem měl víc času na "hojení" a proto jsem Madam poprosil, aby přitvrdila. Zasvítili jí oči :-)
Měla nový bičík. NÁÁÁDHERNÝ!!! Takový "proutek", celý černý, s kovovým zdobením na rukojeti... Má krásný zvuk!!! Madam říkala, že to je divoch, a musí s ním být opatrná...
Svlékat!!!
Svlékl jsem se a oblékl kuklu, černá, latexová, krásně jsme s Madam ladili...
Madam zapla kameru...
Kleknout ke kříži!!!
Klečel jsem u kříže, Madam mě hladila po ramenou, nepopsatelná chvíle!!!, a ptala se jestli mi chyběla. Bože, a jak!!!
Vstaň!!!
Madam mě připoutala ke kříži, podvázala ptáka a koule, svorky na bradavky, a začala si hrát...
Tahání za svorky, důtky na břicho, prsa, přes svorky, honění, tahání, důtky, tahání...
Odpoutala mě.
Otočit!!!
Výprask jejím nejoblíbenějším nástrojem: rukou! Miluju, když mě Madam bije rukou a pak přes to místo přejede drápkama...
Pak důtky, rákoska, a pak ten nový bičík... Nádhera, ten ssssvit a ta slast...
Kleknout!!!
Klečel jsem a čekal. Cítím Madam za sebou. Najednou předloktí na krku a já nemůžu dýchat. Opřel jsem se Madam o nohy. Opřel, doslova jsem se k nim přivilul, jak jen to zádama jde a čekal. Čekal, než mi Madam dovolí se znovu nadechnout... Celý jen v její moci...
Díval jsem se, jak si Madam připíná další novou hračku: Afričana... 21cm krásné černé dildo.
Ukaž jak ses naučil kouřit!!!
Kouřil jsem, Madam mě šukala do krku, slintal jsem, dávil jsem se... Musím říct, že mi to moc nešlo...
Lehni na lavici!!!
Lehl jsem na lavici, na záda, ruce a krk do klády.
Škrtnutí sirky...
Milovaný vosk na bradavky, břicho, podbřišek, ptáka, koule...
"To to tak pálí, čubko? To máš z toho, že jsi čerstvě oholený!!! :-) "
Taky mě napadlo, jestli to nebu tím, ale nikdy bych před Madam nepředstoupil čerstvě oholený, takže příště to zase bude tak pálit... :)
Pokrč nohy a dej je na podložky!!!
Cítil jsem jak se mi rozvírá díra...
Další novinka dnešního dne: Anální zrcadlo...
Doufám, že na videu uvidím aspoň trochu dovnitř, měl jsem pocit, že jsem byl otevřený fááákt hodně...
Pak si Madam začala hrát s ptákem...
Honila mě, hekal jsem, užíval si...
"Madam, dost, prosím, nebo se udělám!!!" "Neuděláš!!!" Udělal... Nááádherně!!! Madam nepřestala a vystříkala mě až do konce... To bylo poprvé, co jsem stříkal a přitom mi ho honila Madam, jinak vždycky sám...
"Pokračuju!!!" "Ano Madam"
Po chvíli jsem al Madam poprosil o konec.

Říkala, že od začátku cítila, že to dneska není ono...
Když o tom přemýšlím, tak asi opravdu ne, asi jsem byl trošku nachlazený, takže jsem vnímal jinak, cítil jinak, nedýchalo se mi úplně dobře, zvlášť na lavici...
Jasné ponaučení: K Madam jen ve 100% stavu!!!

Moc se na to poříště těším!!!

Q Q

Osmá lekce u Madam Sáry

Odpověď na tento příspěvek od Administrator
Osmá lekce u Madam Sáry

Moje další lekce u Madam Sáry začala stejně, jako předešlé: povídáním…
Probrali jsme co je nového, jak v soukromých životech, tak jejím salonu, jaké má nové hračky, jaké plánuje, na co se můžu těšit.
Na konci povídání jsem se zeptal na něco, co mi už nějakou dobu vrtá hlavou a ptákem: na Radunku…
O Radunce vím, že je muž, který se rád převléká a moc mě zaujala její představa, kterou popsala na Fóru u Madam Sáry:
Lekce Madam, Radunka a sub
(scénář)
Radunka stojí přivázaná u kříže.
Madam přivede suba a nařídí mu lízat Radunce botičky, pak vezme do ruky bičík a hladí jím Radunku po botičkách a suba po zadku.
Madam nadzvedne Radunce sukýnku, sundá jí z ptáka klícku a nařídí subovi: Teď vykuř moji čubku!
Madam se dívá, jak sub kouří Radunku.
Madam odpoutá Radunku, přivede ji k lavici a nařídí jí se ohnout a kouřit nejdřív uměláka a pak suba.
Madam pozoruje Radunku jak kouří subovi a při tom ji šuká umělákem.
Madam pošle Radunku na místo a dá výprask subovi.
Madam připoutá suba k židli, hraje si s jeho bradavkama a nařídí Radunce suba kouřit.
Madam nařídí subovi postříkat Radunce botičky a pak je olízat.
(konec)

Madam mi něco o Radunce řekla, že má docela smůlu na chlapy, že už se několikrát stalo, že se s ní někdo domluvil na společné lekci u Madam a pak nepřišel. V tom jsme na tom s Radunkou stejně, taky už mám pár podobných zkušeností…
Ale hlavně mi Madam řekla, že i Radunka sama už se na mě ptala…

Pak začala lekce, tentokrát bez natáčení, protože má Madam ještě asi šest nezpracovaných videí (z toho tři moje ;) ), tak ať se jí to nehromadí…
Když to řekla, bylo mi to sice líto, ale jen trochu. Na konci lekce mě to pak dost mrzelo, nevím jak Madam, protože byla úplně jiná než ty předešlé…
Ale nevadí, když si to bude Madam chtít natočit, rád to zažiju znovu…

„Přivezls hračky? Ukaž!!!“
„Ano, Madam“ vybalil jsem latexovou a koženou kuklu (aby si Madam mohla vybrat, jak mě chce mít), obojek, roubík a dva uměláky, na kterých trénuju kouření.
„Kuklu nebudeš potřebovat, když není video! Obojek!“
Klekl jsem před Madam a podal jí ho. Miluju tu chvíli, když mi ho Madam utahuje kolem krku.
„Ke kříži!!!“
Madam mě připoutala.
Začala si hrát s mým ptákem a koulema. Nasadila mi na něj vakuovou pumpu… Je to mazec, když ho saje!!!
Pak mi dala pumpu na bradavku.
A od té chvíle se jim věnovala prakticky nepřetržitě…
Začala prstama a zoubkama. Pak svorky, jiné svorky, do toho honění, sundávání svorek důtkama…
Pak jsem dostal roubík a Madam zapálila svíčku…
Vosk mířil na bradavky, ale samozřejmě dopadal i jinam…
Madam mě odvázala.
„Kleknout!!!“
Madam si sedla přede mě: „Blíž!!!“
To už mi Madam dosáhla na bradavky…
Já už jsem mezi tím slintal přes roubík, to miluju, když cítím, jak mi sliny tečou mezi prsa a po břiše…
Madam mi sundala roubík a obojek.
„Lehnou na lavici!!!“
Lehl jsem na lavici, hlavu a ruce do klády.
„Nohy nahoru!“
Dal jsem nohy na podložky.
Anál…
Madam do mě vsunula vibrační nafukovací kolík a zapnula ho…
Miluju to… Od teď… ;)
Pak přifoukla… Několikrát… Příjemné naplnění, příjemný tlak, k tomu ty vibrace… (Škoda, že nevím, jak moc byl nafouknutý… Ale určitě by se mi ještě pár přifouknutí líbilo…)
Najednou jsem uviděl Madam! (V kládě se můžu dívat jen do stropu) a pak ucítil její zoubky na bradavce… a na druhé… a stisk prstů…
Pak Madam nahradila kolík ve mně svými prsty.
Přidávala…
„Dělali jsme už fisting?“ „Ne Madam, ale moc po něm toužím…“
Po chvilce
„Jsem v tobě po klouby… Musíme trénovat, ale půjde to…“
Pak skončil odpočinek pro bradavky.
Z mého pohledu hrozně dlouho mě teď Madam držela těsně na hraně, tím že mi mučila bradavky a občas si pohrála s ptákem… Nevím, jestli jsem byl blíž k výstřiku, když ho měla v ruce, nebo když mi drtila čudlíky…
Otevřela kládu.
„Pojď blíž!!! Mačkej si bradavky!!!“
Sama si hrála s ptákem.
Pak na podnožku přicucla uměláka:“Kuř ho!!!“
Kouřil jsem uměláka, drtil si bradavky a Madam mi honila ptáka… V sedmém nebi!!!
Když Madam viděla, jak ho polykám celý, pochválila mě a vyměnila ho za většího…
Ten jsem celý nedal  a nevím, jestli proto, že se prostě už nevejde do krku, nebo je u kořene moc široký a prostě mi neprojde pusou…
Madam říkal, že to nedokáže ani ona, mít ho tak hluboko…
„Dolů!!! Opřít o lavici!!!“
Přede mě přicucla většího u uměláka, já kouřil, Madam si připínala strap-on…
Šukala, mě, já jsem ještě chvíli kouřil, ale pak už to nešlo, Madam mě při tom občas pohonila, promnula bradavky… Sedmé nebe, part II. ;)
Madam si sedla na zem, opřela se o komodu.
„Sedni přede mě!!! Bradavky!!!“
Mnul jsem si bradavky a Madam mi honila chodily. Nejdřív v punčochách, ale ty pak roztrhla a já jsem ucítil kůži jejích nožek…
Pak se přesunula blíž, nechala ptáka ptákem a postila se do mých čudlíků…
Seděli jsme těsně u sebe, cítil jsem její teplo, ona mi drtila čudlíky, já ji objímal, aby je mohla opřít, sténal jsem jí na krk, Madam mi dýchala do ucha, olízla mi ho…
Já jsem se neudržel a začal si honit…
Madam mě nezarazila, dál mi drtila čudlíky, nastavila nožku, ale já sem nebyl schopný mířit a nevím kam jsem stříkal…
Pak mi Madam nastavila nožku, abych ji očistil…

Pak jsme ta ještě chvíli seděli a povídali si jak ona je nadšená z toho, co se mnou dělo, když mi je mučila a já jak jsem si to mučení užíval…

Příští lekce bude s Radunkou…

služka radunka služka radunka

Re: Osmá lekce u Madam Sáry

ahojky Q teda pěkně jsi to napsal s radunkou
Q Q

Re: Osmá lekce u Madam Sáry

Děkuju Radunko...
Těším se až budu sbírat inspiraci pro další "povídku" na naší společné lekci... 😍
služka radunka služka radunka

Re: Osmá lekce u Madam Sáry

Teda Q akorát nebudu vědět co na sebe pěkného
Q Q

Re: Osmá lekce u Madam Sáry

Nějakou krátkou sukýnku, abych se Ti pod ni snadno dostal...
služka radunka služka radunka

Re: Osmá lekce u Madam Sáry

Ahojky Q možná bych o něčem věděla co na sebe teda jestli bych ti nevadila růžová barvička a jestli by to Madam povolila
Q Q

Re: Osmá lekce u Madam Sáry

Ahoj Radunko,
růžová mi vůůůbec nevadí!!!
služka radunka služka radunka

Re: Osmá lekce u Madam Sáry

Ahojky Q tak bych byla ustrojená jak jsem tu na fotce a ještě bych měla vysoké kozačky. a nebo bych si vzala šatičky ale víš jak to je Madam to zakáže a bude to
Q Q

Re: Osmá lekce u Madam Sáry

Ahoj Radunko,
tak kdybych mohl já vybírat, tak šatičky...