Terapie u Madam

1 zpráva Volby
subík42 subík42

Terapie u Madam

Začnu pěkně od začátku. Jako dítě jsem ostatně jako hodně z vás byl zkoumavý. Jedno sobotní dopoledne takhle máma vařila a u toho ležela v obyváku u televize, já fascinován plamínky plynového hořáku vytahoval s odpadkového koše noviny a po kouskách si je zapaloval od plamínku,následně sfoukával a házel zpět do koše.Poslední kousek byl trochu velký a nešel mi sfouknout,hodil jsem ho do koše jež vzplanul.Dým zvednul mámu ze sedačky v obýváku a na hořící koš chrstla lavor vody.Jenže trpěla hysterickými záchvaty tak vzala gumový šlauch a za urputného křiku mne donutila vytírat vodu u čehož mne mlátila oním šlauchem po zádech,které se zbarvili tak ,že ani mistři středověkého mučení by se za ten výkon nestyděli.Dočetl jsem se to až ve zdravotní dokumentaci,že tenkrát matka dostala podmínku a málem ji zavřeli když na to ve školce přišli.A o co tedy jde? Máma v mých osmnácti odešla s tohoto světa a já jí to nestihl odpustit.Svěřil jsem se Madam s tímto mým zážitkem a rozhodli jsme se ,že to zkusíme nasimulovat. Madam tedy bude hrát mou matku. Vylila na podlaze vodu a já ji musel vytírat a ždímat do lavoru u čehož na mne hystericky křičela a mlátila mne po zádech a zadnici. Když jsem vodu vytřel poručila mi Madam ať jí položím hlavu na klín a začala mne něžně hladit a omlouvat se mi,že byla v šoku a nemyslela to tak. Nakonec jsem jí řekl,že jí odpouštím a ať už si s tím nedělá starosti. Od té doby se mi tahle vzpomínka z dětství přestala vracet za což Madam děkuji a vám jsem chtěl tímto sdělit ,že pokud má někdo nějaký podobný problém klidně se Madam svěřte a třeba najdete klid v duši jako já Váš subík42