Predvánoční besídka u Madam

subík42 subík42

Predvánoční besídka u Madam

Chtěl jsem se jen zeptat Madam kolik nás bude na předvánoční lekci?
Madam-Sara Madam-Sara

Re: Predvánoční besídka u Madam

subík42

Ahjojky   ano pomalu se na tom pracuje a vše dozvíte již brzy
Madam-sara
služka radunka služka radunka

Re: Predvánoční besídka u Madam

teda to je i pro vaší služku novinka Madam moje asi by se měla přihlásit dobrovolně moje Madam
Madam-Sara Madam-Sara

Re: Predvánoční besídka u Madam

Tak vše bude  včas  napsané, co a jak bude .Raduš a jistě že ano  A už ted vím že to bude zajímavé a máte se nač těšit
Madam-sara
služka radunka služka radunka

Re: Predvánoční besídka u Madam

Madam to aby si zařídila služka nějak vymyslela a měla volno
Madam-Sara Madam-Sara

Re: Predvánoční besídka u Madam

Zdravím Vás tak datum už mám, a vše co bude kolem toho taky. Vše se dozvíte v ke konci listopadu tak že budu těšit a dobrou náladu sebou Madam -Sára
Madam-sara
Madam-Sara Madam-Sara

Re: Predvánoční besídka u Madam

Odpověď na tento příspěvek od služka radunka
Ahojky Raduš ano jistě
Madam-sara
Madam-Sara Madam-Sara

Re: Predvánoční besídka u Madam

Odpověď na tento příspěvek od subík42
Vše se brzo dozvíte
Madam-sara
subík42 subík42

Re: Predvánoční besídka u Madam

Madam ještě jsem se zapomněl zeptat kolik bude vstupné na besídku?
Madam-Sara Madam-Sara

Re: Predvánoční besídka u Madam

Odpověď na tento příspěvek od subík42
Zdravím tě  subík42  Tak jak jsem již psala besídka bude a to 15.12.2018.    Čas zhruba od 17 hod a program je samozřejmě zajištěn, a pokud má někdo ještě zájem muže se objednat a to telefonicky na mé tel číslo to je zde uvedené. A kolik nás tam bude  to je otázka  ale já si myslím že tak 5-6 bude optimální a zábava budu zhruba na 4 až 5 hodin tak že dobrou náladu sebou .<smiley image="smiley_beam.gif"/.Tak že se moc těším na váš a pokud máte nějaký dotaz ráda odpovím Madam-Sara

Madam-sara
Pítr kurvička Alenka Pítr kurvička Alenka

Re: Predvánoční besídka u Madam

Odpověď na tento příspěvek od subík42
Těším se taky na besídku zda mě vyjde cas byla bych ráda madam Sáro vaše kurvička Alenka ...
Madam-Sara Madam-Sara

Re: Predvánoční besídka u Madam

Zdravím tě kurvičko moje ano velice ráda tě tu uvidím podrobnosti už víš tak že dobrou náladu sebou
Madam-sara
subík42 subík42

Re: Predvánoční besídka u Madam

A kolik nás tam tedy bude Madam
Madam-Sara Madam-Sara

Re: Predvánoční besídka u Madam

Odpověď na tento příspěvek od subík42
 subík42
 Zdravím ty si ale zvědavy tak uvidíš sám a vše běží v plném proudu jak má
Madam-sara
subík42 subík42

Re: Predvánoční besídka u Madam

Ano jsem zvědavý už se nám to blíží,nervozita narustá