Plnění domácích úkolů od Madam tréning

1 zpráva Volby
subík42 subík42

Plnění domácích úkolů od Madam tréning

Jsem poměrně začátečník a Madam mi doporučila ať si koupím anální kolíky. Po třech dnech jsem zvládl postupně všechny tři i když s toho posledního 15/3.5cm jsem měl obavy nyní je to můj miláček. Včera večer jsem si ho vzal do koupelny,nejdřív jsem si hrál jedním prstem,potom přidal druhý pak jsem je roztáhl a vložil prst druhé ruky a druhý roztáhl jsem svěrač a pak už přišel miláček na řadu pěkně tvrdě jsem se udělal a mrdku vystříkal váš subík42A co vy jak jste na tom s tréningem?