Nejoblíbenější praktiky ...

Madam Sara Madam Sara

Nejoblíbenější praktiky ...

Jaké jsou Vaše nejoblíbenější praktiky ? Podělte se s ostatními co je u Vás to nej :) Co Vás nejvíce oslovuje nebo co by jste chtěli, ale třeba jste se ještě k tomu nedopracovali apod.
Q Q

Re: Nejoblíbenější praktiky ...

Oblíbené praktiky?
Výprask.
Důtky, rákoska, řemen, ruce...
Na zadek, záda, břicho, stehna, prsa...

Vosk.
Ten miluju úplně všude.

Hluboký orál.
Koupil jsem si dildo, abych mohl trénovat. Je to krasavec 21/4,5 cm... Když jsem ho vybalil poprvé, trochu mě zaskočil, ale teď už jsem z něho nadšený... Ještě mi chybí pár centimetříků, ale brzo ho polknu celého... A snad jednou potkám, chlapa, kterému to budu moct předvést... A on se mi vystříká do krku...

Mučení bradavek.
Miluju na bradavkách prsty, zuby, drápky, cokoliv co na ně jde zavěsit. Čím větší stisk, tím lepší... A sním o tom, že z nich jednou budu mít jehelníček...

Anální hrátky.
Cokoliv do mě. Čím větší tím lepší... A tak jako u orálu, chci vyměnit umělé za živé...

Exhibicionismu.
Miluju, když mě při hrátkách někdo fotí, natáčí... A sním o tom, že jednou budu mít obecenstvo... Velké obecenstvo... A že se nebude jen dívat, ale zapojí se... Všichni...
Madam Sara Madam Sara

Re: Nejoblíbenější praktiky ...

Děkuji za příspěvek Q, ano to mám taky ráda tedy ty výprasky mně moc baví   ale mám ráda samozřejmě i jiný věci ..
Q Q

Re: Nejoblíbenější praktiky ...

Dobře vím, jak Vás výprasky baví, Madam...
Moc si je u Vás vždycky užívám...
A oba je máme rádi pěkně tvrdé...
ondra ondra

Re: Nejoblíbenější praktiky ...

Odpověď na tento příspěvek od Madam Sara
Moje oblíbené praktiky:Dilatace a vakuová pumpa.Občas anální hrátky.Rád bych vyzkoušel cévkování
Dilatace je hooodně příjemná.Zatím prošla tyčka 11/12 třeba to bude někdy i více
ondra ondra

Re: Nejoblíbenější praktiky ...

Odpověď na tento příspěvek od Madam Sara
Prohlídka s použitím dilatačních tyček,vakuové pumpy,anální zrcadlo nebo nafukovací kolík.Tomu říkám velmi příjemná prohlídka
Mordo Mordo

Re: Nejoblíbenější praktiky ...

Odpověď na tento příspěvek od Madam Sara
Mezi mé nejoblíbenější praktiky patří mučení bradavek. Založí voskem včetně  penisu. A njzbožňovanější praktika je roztahování análu až po fisting.  Někdy i obouruční.
Dominik Dominik

Re: Nejoblíbenější praktiky ...

Odpověď na tento příspěvek od Madam Sara
Ahoj já chci svázat a oholit pánskou mušlicku s pindourem ,potom protáhnout zadeček ,jak mě ho bude někdo ojiždět u toto kouřit pero , nebo lízal pipinku , třeba i postrianou
 Chci lízat
biermaster biermaster

Re: Nejoblíbenější praktiky ...

Odpověď na tento příspěvek od Madam Sara
být vězněn v poutech nebo okovech a nucen čichat pořádně zpocené nožky, ponožky a podpaží madam. Zajímavé by bylo být vězněn ještě s nějakou subinkou, která by musela snášet od madam to samé a přitom sama by byla cítit potem. Nebo být s takovou zpocenou subinou na několik hodin uvězněn v tomto: https://www.spoutana.cz/Bondage-Sit-d1103.htm Mimochodem mám tu síť doma a bydlím kousek od madam.
Madam-Sara Madam-Sara

Re: Nejoblíbenější praktiky ...

Zdravím a co ti v tom brání
Madam-sara
biermaster biermaster

Re: Nejoblíbenější praktiky ...

chtělo by to ještě nějakou tu subinku ... a nejlépe ještě nějaké takové prostory https://www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=ph5b99856c34280&fbclid=IwAR2EVLR_d80BsQJfLXHvyOlnqz-Ntnz2cJNYsT2n7QZJM2G4FCmidtrSpzE
Madam-Sara Madam-Sara

Re: Nejoblíbenější praktiky ...

No tak to bohužel ani subinka nebude
Madam-sara
Sissy Sissy

Re: Nejoblíbenější praktiky ...

Odpověď na tento příspěvek od Q
mně osobně se nejvíce líbí výprask a chtěla bych zažit lekci kde mně dovedete az na samé mé možnosti ..jako třeba když budu zlobit dat mně 150 ran až začnu prosit a škemrat a vy se jen vysmějete dáte roubík a budete pokracovat jestě tvrději Paní
služka radunka služka radunka

Re: Nejoblíbenější praktiky ...

Odpověď na tento příspěvek od Madam Sara
Dobrá den milá Madam Sáro docela bych byla ráda když by by naše Madam Sára třeba při lekcích nosila pantoflíčky nebo dřeváky nebo holínky jaký by jste měly ostatní názor děkuji
subík42 subík42

Re: Nejoblíbenější praktiky ...

A co takhle Madam prinest darek ve formě pantoflíčků či dřeváků
Infernus Infernus

Re: Nejoblíbenější praktiky ...

Odpověď na tento příspěvek od Madam Sara
Dobrý den, Madam. Chtěl bych se s vámi podělit o pár mých chutí a představ. Jsem velkým milovníkem latexu, přiléhavých a těsných suitů, podvazků, úborů a masek, miluji tu vůni, dále pak různeho nylonového prádla a doplňků, strašně rád stahuji punčochy z ženských nohou.
Mám rád různé bondage a i nějaké to mučení a hlavně, ze všeho nejvíc, mě baví anál :-)
Velmi rád trénuji roztahování svého análku, různými hračkami a pomocníky, občas zkouším nosit kolík i na delší dobu, jednou jsem s ním dokonce i spal... :D Používám nafukovací kolík, nebo, co opravdu rád nosím, jsou latexové slipy s análním kolíkem a vnějším, latexovým pouzdrem na můj penis, miluji, to stažený tělo v latexu, když se chce za každou cenu, můj penis dostat ven, z toho našponovaného latexu...
Samozřejmě, se starám i o hygienu, prováděním klystýru. Nikdy dřív, mě nenapadlo, že mě někdy, bude vzrušovat, i ten klystýr.
Třeba, víc, než hluboký zásun, mě baví víc roztahování.
Párkrát, jsem si vyzkoušel vyšetření análu na gynekologických křeslech strašně se mi to líbí...!! Být svázaný na křesle, s roztaženými nohami a nechat se ojet "doktorkou".
Jednou jsem zkusil i oboustranný anál dvojitým dildem a byl to nádherný pocit :-)
Dále, jsem také milovníkem breathplay, dušení a facesitting. Hrozně, mě vzrušuje ten pocit bezmoci, když mě (nebo nám) dochází pomalu vzduch. Když mám na obličeji latexovou masku a dýchám tak dlouho, až to zkrátka nejde, samozřejmě mám při tom v zadku kolík a pokaždé, jak zalapám po dechu, tak cítím, jak mě v zadku dráždí, k šílenství :-D Mám také rád vůn nošených dámských kalhotek, když z nich cítím, ty voňavé šťávy a které, mám pro jistotu, třeba i v ústech, nebo přes hlavu a nos, když mám obličej přikrytý tou latexovou maskou. Když se pod ní začnu potit a je tam cítit jen ta sladká vůně, to je pak strašná extáze... Párkrát, jsem u Vás byl a musím říct, že se mi u vás velice líbilo a nemohu vytknout, ani jedné z mých návštěv, absolutně nic. Je opravdu vidět, že jste profesionálka po všech stránkách. Byl jsem u vás vždy, na vyšetření análu a na mučení dildem. Jsem rád, že jste zrovna taková, jaká jste a vím, že se k vám budu vždy, velmi rád vracet. :-) Třeba Vás bude něčím, tento můj příspěk inspirovat.
Mějte se krásně a ať se Vám, i nadále daří.
Madam Sara Madam Sara

Re: Nejoblíbenější praktiky ...

Odpověď na tento příspěvek od Sissy
Zdravím tě sissy

ano to i já mám ráda a jak sama víš už ty hranice posouváme
Madam Sara Madam Sara

Re: Nejoblíbenější praktiky ...

Infernus

Zdravím a musím říct pěkně napsané jen tak dál