Nečekaná lekce od Madam

1 zpráva Volby
subík42 subík42

Nečekaná lekce od Madam

Jednou si tak  sedím u počítače z naplněným pytlíkem asi po týdenní abstinenci úkolů a naprosté ignoraci mé osoby ze strany Madam. Najednou vzkaz strč si do análu ten největší kolík co máš a večer tě čekám na lekci budeš mou děvkou Madam. Roztřásl jsem  se nevím jestli nedočkavostí nebo vzrušením nicméně jsem měl jen dvě hodiny na přípravu tak rychle do koupelny a pečlivě se připravit což samozřejmě není hned.
Bylo za minutu sedm večer a já stál před vchodem a volal Madam ,že jsem dorazil.Otevřela Madam a řekla, máš štěstí že jsi tu včas děvko moje dnes tě opíchám to budeš koukat a koukal jsem Madam v kostýmu zdravotní sestry a s potutelným úsměvem na tváři. Svlíknout a věci poskládat na stoličku zaznělo najednou jako blesk s čistého nebe. Okamžitě jsem se svlékl a poklekl Madam k nohám polib nohy své Madam děvko sklonil jsem se a políbil nožku v bílých silonkách. Otoč se zkontroluji si jestli máš kolík jak jsem řekla,otočil jsem se zadnicí k Madam a cítím jak poškubává kolíkem a říká máš štěstí je to v pořádku ale stejně dostaneš výprask celý týden jsem tě nechtěla ani vidět tak si dnes spravím chuť a slyším počítej. Uslyšel jsem svištění důtek a slastné štípnutí a to dvacet pětkrát za sebou. Tady si nasaď tu latexovou masku ať tě nevidím a do klády. Ulehám na lavici a jsem znehybněn,cítím jak mi Madam podvazuje koule a říká a teď tě opíchám jak jsi to ještě nezažil slyším jak si Madam něco připravuje a něčím mi postříkala podvázaný pytlík a najednou vpich přímo do varlete a druhý ,třetí Madam se směje a říká no to je nádhera máš koule jak ježek to si musím vyfotit. Najednou cítím jak se pohybuje víš a propíchla mi bradavku ani nevím kolikrát cítil jsem se jak jehelníček. To je nádhera to miluji říká Madam a i když nic nevidím představuji si její úsměv a čertíky v očích a evidentně to Madam nestačilo ještě připíchla i na penis a okolí. Tak a  teď jsi opíchaná jako děvka,děvko moje načež začala pomalu jehly vytahovat a já cítil kapky krve stékající po pytlíku a klepnutí každé jehly do lékařské misky. Když jsem byl bez jehel Madam mne uvolnila a říká do sprchy umejt a vytáhni si ten kolík.Celý roztřesený jsem zamířil do sprchy a udělal co si Madam přála. Po čtyrech jsem se vrátil do komnaty a Madam seděla ve svém křesle a na sobě strapon s nějak velikým dildem,kuř mě ty děvko slyším slova Madam nesměle začínám kouřit dildo a Madam mi uchopí hlavu a tlačí jí dolů se slovy pořádně ty děvko jedna málem jsem vrhl a Madam se tomu smála. Otoč se zazněl další příkaz a dej pod sebe tu psí misku. Madam do mne vrazila prsty a začala mi dráždit prostatu a najednou ze mne začalo samovolně téct sperma do misky pak jsem ucítil špičku dilda a tlak najednou do mne Madam vnikla a začala mne neúprosně šukat jak děvku po chvíli další příkaz,hoň si ho a dělej chci vidět jak tu mrdku všechnu vystříkáš a všechno do misky jinak bude zle.Netrvalo dlouho a miska se slušně zaplnila mrdkou a teď se hezky nakrm děvko tím jsem s tebou dnes skončila a doufám,že jsi takhle ještě opíchaná nebyla děvko moje a smích ten potvoří smích. Následovala krátká sprcha popovídání a rozloučení.Šel jsem domů vše mne pálilo ale na tváři úsměv a myšlenky copak mě s mou Paní ještě asi čeká. Váš subík