Návštěva u Madam

1 zpráva Volby
subík42 subík42

Návštěva u Madam

 Čas letí dál a já po terapii vedu krásnější život díky Madam. Nicméně je potřeba docházet pravidelně na lekce abych načerpal nové síly a inspiraci a ten den opět nastal. Madam mě přivítala se svým typickým úsměvem na tváři a políbili jsme se na tvář. Vešli jsme do její nové komnaty a spadla mi brada,větší prostor a krásná červená stěna,kříž podsvícen led diodami no prostě krása. Usedli jsme ke stolečku kde voněl čaj a dali si spolu. Tak co dneska probereme subíku ptá se Madam s úsměvem. Odpověděl jsem,že bych si přál pořádnou akci. Ano to já ti velice ráda splním smála se Madam. A zaznělo svlíkni se a věci hezky poskládat na židli v tu chvíli se mé vědomí odpoutalo a celý jsem se odevzdal Madam na pospas. Ke kříži zněl další povel a já po čtyrech došel až tam pěkně na vodítku s obojkem na krku. postav se a dej ruce nahoru načež jsem byl připoután a bezmocný v tu chvíli jsem netušil co se bude dít. Madam vzala důtky a začala mne mrskat po těle každé štípnutí ve mne vyvolávalo zpětnou reakci vzrušení v mozku. Poté přinesla klíče a sundala mou klícku než se vzruším a nepůjde to bylo na čase jen mě za něj chytila stál jak sloup. Koukám si pěkně nadržený subíku praví Madam a směje se, přiklonila se ke mě a plivla mi do tváře potom mě chytla za koule a táhla směrem dolů načež mě dlaní pláclla přes odkrytý žalud. Pak se postavila přede mne a dala mi lehce kopačku do koulí až jsem se prověsil na kříži jako ježíš. Nic to však neubralo na mém vzrušení ba naopak,odpoutala mne a Na čtyři zní další povel, tak ty jsi chtěl akci zmaluju tě až budeš modrý a týden se neposadíš řekla Madam a dala se do malování mého pozadí jak Piccaso,střídala důtky,rákosku a ani nevím co vše přeci jen mi stála za zády. Po zhruba deseti minutách praví tak to si musím vyfotit tu krásně modrou prdelku načež vzala fotoaparát a fotila. Vstát a do klády nařídila Madam ulehl jsem na lavici a byl upoután,nohy nahoru a teď poznáš mučeníčko,vytahuje s šuplíku nějakou krabičku z dráty. Namazala mi anál a něco mi tam strčila,potom cítím něco chladivého na žaludu asi gel a do penisu mi strčila nějakou tyčinku s roubíkem jsem nemohl odporovat a nemohl jsem se ani hnout před očima mi zamávala krabičkou a říká jdeme na to subíku. Ucítil jsem jako by lechtání a to zesilovalo až ke stahům svalstva a víc a víc nemohl jsem se ani hnout a Madam se smála jak se krásně škubu a hrála si pouštěla si různé režimy jak písničky na cd a říká to mě baví se smíchem v tváři. Pak to skončilo odpoutala mne a na židli kuř ty děvko a strčila mi dildo málem do krku připleskla dildo a pidržuje sedni si ty děvko a hezky se uděláš pomalu dosedám a Madam mi ho nasměruje do análu. Tak a mrdej se děvko a hoň si ho přikazuje Madam nastaví přede mne kozačku a pěkně ji postříkáš a dělej to už nevydržím a celá dávka letí na kozačku. Tak a všechno slížeš ani kapka nazmar praví Madam. Všechno jsem umyl a celý se chvěl poděkoval jsem za lekci a najednou jsme se změniili v obyčejné lidi cítil jsem se skvěle dal si sprchu chvilku jsme ještě povídaly pak polibekna tvář a spokojeně jedu domů trošku mě pálí zadnice a o tom to je tak příště ahoj váš subík