Napište co Vám na mých stránkách schází ...

Madam Sara Madam Sara

Napište co Vám na mých stránkách schází ...

Ahoj všem kteří jste zavítali i zde na fórum a budu opravdu moc ráda pokud mi napíšete Váš názor. Co si myslíte, že by na mých stránkách mohlo být, co podle Vás chybí a nebo co je zbytečné, nějak navíc a nebo prostě napište Váš nápad čím by jste web okořenili :) Budu se moc těšit na všechny příspěvky.

stránky najdete zde: http://www.bdsm-sara.cz
Q Q

Re: Napište co Vám na mých stránkách schází ...

Dobrý den, Madam,
na Vašich stránkách mi nechybí nic...

Ale kdyby jste chtěla inspiraci na doplnění výbavy salonu, navrhuju latexovou vakuovou postel... ;)

Madam Sara Madam Sara

Re: Napište co Vám na mých stránkách schází ...

Děkuji ti Q za první příspěvek k tématu. Jsem ráda, že ti jak píšeš nic neschází
K té myšlence vakuového latex lůžka mohu říci jen, že na toto u mne není dostatek místa v tak stísněném prostoru. Víš sám kolik je v té místnosti místa a díky lavici a židli a dalším pár drobnostem bych tak velkou věc už neměla kde umístit .. škoda. Ale i tak ti dík za ten nápad.
Q Q

Re: Napište co Vám na mých stránkách schází ...

Je mi to jasné, Madam...
Misto 2,5 x 1,5 metru se u Vás opravdu těžko hledá... ;)

subík42 subík42

Re: Napište co Vám na mých stránkách schází ...

Odpověď na tento příspěvek od Madam Sara
Zdravím Madam psal jsem vaší služce že ji chci opíchat
Subík Emil Subík Emil

Re: Napište co Vám na mých stránkách schází ...

Zdravím Tě subíku ano to mne moc těší ....
Slávek Slávek

Re: Napište co Vám na mých stránkách schází ...

Odpověď na tento příspěvek od Madam Sara
Stránky jsou super ale jste tak krásná, že bych se nikdy neodvážil k Vám přijít na lekci. Slávek
Madam Sara Madam Sara

Re: Napište co Vám na mých stránkách schází ...

Ahojky Slávku ale jak pak to nekoušu a díky jinak

--
BDSM - Sara
www.bdsm-sara.cz

Stránky jsou super ale jste tak krásná, že bych se nikdy neodvážil k Vám přijít na lekci. Slávek

Pokud odpovíte na tento e-mail, vaše zpráva bude přidána do diskuze níže:
http://bdsm-forum.2365980.n4.nabble.com/Napi-te-co-Vam-na-m-ch-strankach-schazi-tp3p128.html
Pro odstranění odběru z Napište co Vám na mých stránkách schází ..., zde klikněte.
NAML
Madam Sara Madam Sara

Re: Napište co Vám na mých stránkách schází ...

Odpověď na tento příspěvek od Slávek
Ahojky Slávku ale to snad ne ale jinak díky neboj nekoušu