Lekce number 1

subík42 subík42

Lekce number 1

A jak to vlastně začalo?
Sedím si tak jednoho večera u notebooku a hlavou se mi honil sen,jež se mi zdál.Lažím zcela znehybněn se zavázanýma očima a tajemná osoba si hraje s mým penisem vůbec nevím kdo to je a co dělá jen když se cítím před vrcholem jakoby to vycítila a přestane,potom začne znovu a opakuje se to k zešílení. Prosím ať už toho nechá a zjišťuji,že nemohu mluvit,protože mám zacpanou pusu zřejmě roubíkem jen cítím jak mi sliny stékají po tvři na krk. Místo odpovědi se mi dostává škodolibí smích a nakonec mne asi po třičtvrtě hodině přivede k vrcholu a místo očekávané extáze nepřestává ve svých pohybech,zkouším se pohnout škubu sebou,nic naplat opět slyším onen smích a dráždění neustává. Jeden vrchol,druhý,třetí citím se už úplně prázdný. Najednou se mi povolili nohy a slyším důrazný příkaz ať dám nohy nahoru. Cítím se jak dívka,která poprvé navštívila gynekologickou ambulanci,celý se třesu cítím něco mastného na dlani v latexové rukavici což jen dedukuji poněvadž opravdu nic nevidím. Najednou do mé panenské prdelky proniká prst je to divný a zároveň zvláštně vzrušující pocit. Pak druhý a cítím jak začínají pulsovat na nějakém bodu tam uvnitř mne. Najednou cítím sperma jak vytéká s penisu jehož se nikdo ani nedotknul bylto pocit jaký jsem v životě nezažil a měl jsem tendenci na ty prsty narážet jako děvka a celý se třásl jak osika. Tento sen jsem se rozhodl si vyplnit. Jak jsem měl před sebou ntb najednou mi prst na kurzoru sjel na místnost z názvem Pardubice BDSM jako správce tam byla sarinka33,říkám si kouknu na webku jak vypadá. Webka se zapnula a předemnou se zjevila krásná žena s červenými vlasy a ohněm v očích přesně jako ďáblice z mého snu ,kterou jsem sice neviděl,ale tak nějak jsem si ji představoval.Svěřil jsem se jí se svým snem a k mému údivu mi sdělila,že mi ho splní a prý moc ráda a co myslíte Váš Subík42
Madam-Sara Madam-Sara

Re: Lekce number 1

Zdravím tě subíku subík42 ano to mne moc těší a máš pochvalu velice pěkně napsané  přeji pěkný den Sára
subík42 subík42

Re: Lekce number 1

Děkuji Madam