Kontrola

Madam Sara Madam Sara

Kontrola

Zdravím Vás no budu to muset pořešit ale snad to bude co nejdříve a tím to se Vám omlouvám za technickou podporu která se sem vloudila pěkný večer Sára a díky za Vaší přízen
Administrator Administrator

Re: Kontrola

Tento příspěvek byl aktualizován .
Netuším co bys chtěla pořešit nicméně jsem ti jasně řekl, že pokud budeš potřebovat mohu ti i nadále spravovat jak web tak toto forum. Jednak jsem to stavěl a vím kde co hledat a jak to rychle a efektivně editovat takže asi tak.